Politica de retur - Hygienium Shop - Produse dezinfectante

Politica de retur prezentată mai jos se referă exclusiv la produsele comandate online şi livrate prin curier.

Nu pot fi returnate produsele achiziţionate direct din magazin, acesta putând face cel mult obiectul garanţiei.

Clientul are dreptul de a solicita returnarea produselor (în condiţiile de mai jos), la adresa de email: vanzari@hygieniumshop.ro sau număr de telefon 0743 355 740, fără a fi nevoit să îşi justifice decizia, în condiţiile în care comandă este livrata şi achitata, iar solicitarea este făcută în 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Clientului nu va suporta alte costuri, decât cele aferente costurilor de livrare / returnare ale produselor. Rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru achitarea preţului Produsului respectiv, cu excepţia cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată.

Este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original.

Acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost recepţionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezintă urme de utilizare, care nu au toate accesoriile şi etichetele intacte şi nici cele care nu sunt prezentate împreună cu toate documentele care le-au însoţit: factura (se va prezenta în copie), chitanţa de la curier (se va prezenta în copie).

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, urme de folosire excesivă, astfel încât obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea iniţială şi îi scade contravaloarea.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă lovituri, ciobiri, zgârieturi sau alte deficienţe de natură externă nesemnalate, ca fiind defecte estetice, în primele 48 de ore de la recepţionarea produsului, în scris, la adresa de email vanzari[@]hygieniumshop.ro

Nu se primesc produse care nu pot fi returnate din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

Toate cheltuielile de transport vor fi suportate iniţial de către client, inclusiv în cazul neacceptării returului sau a înlocuirii produsului.

În cazul în care returul îndeplineşte condiţiile, vom returna banii în contul specificat în formularul de retur sau pe card, dacă plata a fost efectuată cu cardul. Banii vor fi vizibili în contul său pe card în maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului.

Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plată cu cardul vor intra în sarcina clientului şi vor fi scăzute din valoarea rambursului.

Defectele produselor vor fi luate în considerare doar dacă acestea vor fi anunţate în scris la adresa de e-mail vanzari@hygieniumshop.ro în primele 48 de ore de la data recepţionării acestora.